Fa'afefea ona Fa'aoga Saogalemu Se Lii?

Ae e te le'i filifili i le ituaiga e sili ona lelei o le si'i a'e ma'i, po'o le si'i o le taualuga po'o le si'i ta'ele, e tatau ona e iloa fa'aoga saogalemu le fa'aoga.Faatasi ai ma mea eseese uma, e tasi le mea e muamua i isi mea uma - o le saogalemu o le maʻi.
www.jtlehoist.com

O le mea muamua e te mana'omia e fa'amautinoa o le maata po'o le fa'alu'i o le lapo'a talafeagai.Afai e le lelei le filifilia o le lapopoa, e mafai ona matua le fiafia le tagata maʻi i le nofoa, ma afai e lapoʻa tele, e mafai foi ona e lamatia le maʻi e seʻe ese.

O le isi mea taua o le filifili lea i le ituaiga talafeagai o le ili - o le masini feaveai e foliga mai o le filifiliga sili lea mo tagata uma, ae e le o taimi uma e tupu ai.Mo fale tausi, o le si'i nofomau e masani ona aofia ai si'i fa'alo.

www.jtlehoist.com

Ona, fa'amautinoa o lo'o asiasia e le aunoa ia ala fa'alo ma le faiga atoa.E mana'omia ona fa'amautu le la'u, o lea ia mautinoa e siaki fa'alua i le tausaga, ae maise lava pe afai o se tagata o le aiga o se tausi ma'i.O su'esu'ega o tulaga lamatia e taua tele mo se si'i umi ma si'i tetele e sili atu nai lo si'i laiti.

www.jtlehoist.com

O le isi itu taua mo le saogalemu o le aua lava nei tuua se tagata i totonu o le masini feaveai e aunoa ma le vaaia - e mafai ona tutupu faalavelave, ma atonu e le mafai ona latou valaau mo se fesoasoani.E le gata i lea, ia mautinoa o loʻo lagona e le tagata maʻi le toʻa i totonu o le ili, aemaise lava pe afai o loʻo e faʻaogaina le taele.O le maata mo le tagata maʻi e tele faʻamaufaʻailoga, lea e mafai ai ona sili atu le faʻamafanafanaga ma sili atu le tele o gaioiga.

Fa'ata'ita'i fa'amaufa'ailoga eseese e iloa ai pe mafai e le tagata ma'i ona se'e pe gaioi - ma ia mautinoa e te fa'amaua tutusa itu uma e lua.Afai e te le faia, e mafai e le maʻi ona fuli ma pa'ū.

 


Taimi meli: Tes-29-2022